style afton (:

Första streetdance lektionen igår då, efter som kattis var sjuk förra gången!
Vi blev uppdelade i fyra grupper, och alla skulle göra en varsin koregrafi till samma låt.
De va as kul, vår dans vart lite blandat med break/popping/hiphop/street, aaahh.. as coolt!
och nästa måndag ska vi börja på riktiga dansen!
men iaf så var kattis fett grym, as cool tjej (:

Idag är det tisdag och jag har världens träningsvärk i ryggen och benen!
som att jag inte hade ont i ryggen innan...
Annars har de vart en chill dag i skolan idag, slutade lite tidigare, skönt.
Jag ska iaf snart iväg på style afton, de är typ:

"en kväll om skönhet, kropps- och hudvård, mode med mera!
mingla bland 10-tal proffsföretag som ger dig tips, råd, demonstrationer och
specialerbjudanden. Dessutom modevisning, make up skola, andra visningar samt en
smyckesgåva från zonza till alla gäster."


så stod det på lappen, det verkar ganska roligt, är lite nyfiken, haha (:
De varar under 3 timmar ungefär.



puss på't

men nu ska jag gå och göra mig iordning, sen dra vidare!
vi hörs sen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0