nu är de dags för fredagsmys!

Asso nej gud vad jag gruvar mig över skolfotot!
känns som jag såg helt mongo ut :S .. aja, men egentligen ska man väl inte gå runt och gruva sig.. bekymmer kommer jämt.. till och med imorgon.
"så släpp dina bekymmer idag, imorgon kommer nya!"
Oc
h nej de va absolut inte taget från något, hihhihi.

Dagen har inte vart den bästa, elle de handla mest om mig själv.
Jag försov mig, som vanligt. Och sedan gick jag upp och stressa mig i ordning, så jag kände mig nästan helt ofixad idag, även fast jag sminka mig och satt upp håret, jaja. Så jag kände mig trött, sur och inte alls på humör och dessutom så har vädret vart väldigt tråkigt.
Pratade i tele ganska sent natten innan så, och så glömde jag ställa alarm, haha!

De var iaf fredagsfika idag på morgonen, några uppträdande och lite fika, var faktiskt lite skönt med något underhållande när man kände sig så seg.. Annars så har väl dagen varit som vanligt typ (:

Resten av dagen kommer jag iaf börja på drog uppsatsen/uppgiften, de sög ju.
men jag vill komma igång någon gång, så man inte får så mycket nästa vecka.
Och eftersom jag satsar på VG-MVG nivån så känns de skönt att ha lite tid på sig, och känna att man gjort sitt bästa och är nöjd.

Fast innan jag börjar med de så tänkte jag försöka komma igång lite med en ny design på bloggen!




haha magnus och anna var ju så sexiga när dom sjöng fredagsmys!
och som vanligt när man hör den så har man den på hjärnan hela dagen, inte första gången direkt, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0