sweet 15

idag fyller jag 15 år, ett grattis? :)

Skola som vanligt idag, senare drog jag hem och jag och mamma börja göra oss i ordning
för mamma skulle bjuda ut mig på broken dreams.
Vi kom dit och de va jätte mysigt, mamma beställde en taco grejj och jag beställde fajita pita , tror jag de hette.
Det var iaf jättegott ! (:
Sen drog vi till donken , för jag ville ha en glass som efterätt, marängswich ;)
och mamma tog en kaffe.
Sen mötte jag nåsfolk på donken så var jag med dom till halv nio för då skulle dom med tåget hem.
Sen hände de inte så mycket mer, jag kom hem och titta på tv, typ.



alla har vart liten nångång.



Kommentarer
Postat av: asd

Grattis dåE! =)

2009-09-13 @ 10:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0