musikskolan?!

Dagen var lång men slutade kort.
Har inte sovit på hela natten, därför kändes de som kl var 8 på kvällen när den egentligen var 11 på morgonen.
Är trött och seg, orkar inte göra nånting idag, inte ens plugga.. fast man måste ju.
Jag ska göra klart droguppgitften och sen vänta på att bellah har tagit kort på teknik pappret som jag klumpig som jag är glömt i skolan!
Och lars-åke (teknik läraren) typ ogillar mig?! , han kommer ju bli fett sur om inte jag gjort läxan bara för att jag glömt papperet i skolan.

Somnade en stund vid lunch, vaknade 3 någon gång, va helt borta, haha!
Annars så har jag väl pysslat lite på designen och lyssnat på håkan hellström, haha.
men nu ska jag ta mig i kragen och sätta fart med läxorna så dom blir klara någon gång så man kan få se film sen!

btw, så ringde musikskolan som jag anmälde mig på FÖRRA ÅRET?! om att jag hade kommit in i gitarr gruppen nu.
faaaan ja blev så jävla sur, jag vill ju lära mig spela gitarr ju, men jag har ingen tid till de nu.
För jag har 2 gånger i veckan dans, sen är det ju mycket läxor och förberedelser nu eftersom de är sista året.
aja, får väl lära mig spela någon annan gång när jag får chansen...




Som underhållning får ni en av dom bästa låtarna av håkan, tycker jag!
Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig i göteborg

inte för att Håkan är så bra egentligen men ... ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0