dans idag!

tjatja!

sitter här och äter risifrutti, mums!
har precis kommit hem från dansen, torsdag idag så de vart och dansa ragga.

Idag har vi haft typ teknik hela dagen, jag håller på med en webb-design.. "gör din egna hemsida"
de är faktiskt kul (: .. har kommit en bit, håller på med en "blogg" fast och ha kvar den hemsidan sen kostar 1000 kr per år, så vet inte om de är värt de även om de blir as bra?
vi får se, annars så har jag fått tips om en ganska bra sida man kan göra om sin design på, gratis och allt (:
för jag har funderat att byta design, jag tycker min är så mörk och tråkig.
Har tappat inspiration, (stavning?!) till att skriva i bloggen , och de suger ju?!
Så därför har jag funderat att göra den i lite mer ljusare färger, och en ny header. elle vad tycker ni?(:
aja pratar mer om de sen.. för nu ska jag snart duscha.. har väntat ett tag på att varmvattnet ska komma tillbaka, de har vart något problem med värme bla bla sakerna så varmvattnet försvann ett tag, men nu är de tillbaka och jag ska hoppa in i duschen sen göra alla 3 läxor, en torsdags kväll kl 8?! .. fett drygt!

aja vi hörs imon ! (:

jag langar dagens outfit:



dåligt kvalité, ja vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0