vill ha ny design igen

Jag vill ha en ny design på bloggen igen!
Är inte nöjd som de känns just nu.
Jag ska försöka fixa de när jag kommer hem och så ska jag fråga moa om hon kunde fixa en header åt mig,
läs hennes blogg vettja, http://mmooah.blogg.se !

Igår vart de iaf en chill dag, blev inte och sitta vid datorn så mycket för internet funkade inte?
Så jag och mamma drog och hyrde filmer, skräck och thriller, hihi bara för att de är bäst!
Fast nu har jag inte tid och skriva mer för nu ska jag dra hem till mickis och va med henne, sen skulle vi vad med gzon och ngn till som inte jag vet vem än, hehe.

men jag uppdaterar mer senare, och så får vi se hur designen blir efter många om och men.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0