Vigsel

Otroligt härlig och mysig dag!
Var att åka upp med släkten till rättvik idag eftersom pappa och monika skulle gifta sig.
Först kom vi fram till en båthamn där vi väntade på att monika och pappa skulle komma med raggarbilen.
De vart lite strul med prästen, för han trodde att de skulle vara kl 2 så vi fick hålla på och ringa honom så han skulle komma kl 1 ist.
och ja allting rullade på, hade trevligt med släkten och pappa osv.
Sen direkt när prästen kom då var de dags att gifta sig, haha kan fortfarande inte förstå att pappa har gift sig, hihi :-)

Fint väder fick vi oxå hela dagen, sol och värme, perfekt till bröllopsdagen!
Och efter allting så följde jag med en del av min släkt hem till mariann och fika, igen haha sen vidare tillbaka till borlänge igen, trevligt trevligt, en massa mys på  hela dagen!
Men nu har ja massa bilder jag ska lägga upp som förklarar en massa mkt bättre.



en del av min släkt



när pappa och monika kom till hamnen



pappas rosa raggarbil (A)



vigseln



ringarna ska ju oxå på :-)



puss bild



efter vigseln



nygifta paret



hihi, gulligt va?



Sen vare och dra vidare till campingen, för där skulle vi äta och fika tillsammans.
Och de var as lång bil kö, beror på att de är classic car week.
men vi åkte en runda igenom stan med burkar efter bilen och en skylt "nygifta"

en kille på stan: antingen så är dom nygifta eller så är dom försenade till midsommar festen.
hahahhahahahahahahha!!!



Sen åt vi lite mat och fika, en riktigt god tårta måste jag säga!



mmums



mmmmmmmh mmmuuuummsss!



slutar det här inlägget med en fin utsiktsbild.

och ett stort grattis till er på bröllopsdagen, pappa och monika! <3
Hoppas ni blir lyckliga liiiiivet uuut , haha :-)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0