trött . . .

hej på er.

Har precis blivit väckt av mitt alarm, lika sur varje gång. hahah!
men seriöst, visst är det irriterande när klockan ringer på morgonen och man känner liksom hur trött man är och man orkar verkligen inte gå upp?
Fast får väl skylla mig själv oxå när jag typ somnar as sent varje natt.
Men idag satt hade jag alarm för att jag måste städa mitt rum :-o
och jag satt alarmet på ganska tidigt, kl är typ 9 nu så jag ska bli klar fort och kunna göra ngt roligt senare ist.
För senare typ vid ett tiden ska jag vara med mickis.

Btw så har det runnit i näsan och jag har haft ont i huve sen igår kväll typ, har de fortfarande.
håller jag på att bli sjuk?!
nej fyfan, NEJ de gör jag inte, för de får jag inte..
aja nog pratat om de annars blir jag väl de ändå.

men nu ska jag gå och äta frulle, och sen städa mitt rum. fyfan!
uppdaterar mer ikv, elle sen ?

pusspåer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0