tips!

HIttade massa snygga grejer på internet som jag tänkte ge er lite tips om.
Bara för jag tyckte de va snyggt och som jag själv skulle vilja ha.
ingen som tvingar er att ha samma åsikt.




Ett par svarta högklackade skor.
399:-


Ett par svarta högklackade skor, med ngt snyggt skin, trorjah?
399:-

Själv tycker jag inte om sådär smala klackar och när dom är så extremt höga, ingenting för mig på det sättet.
men jag tycker iaf att dom var väldigt snygga, men ingenting jag själv skulle köpa och gå i.
Lägger upp dom här snygga skorna som tips till någon annan som kan tänkas gå i :-)




Svart klänning med strass
449:-



Vit/svart klänning
549:-



Svart klänning med fickor
549:-



En mössa som det står "BAD HAIR DAY"
fanns i massa olika färger.
69:-

haha, för att den va cool och kan vara bra när man har en dålig hårdag?




Snygga grejer va?
allt hittar ni på www.nelly.com





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0