städa . . . ?

Vaknat typ halv 12, nyss ätit frulle.
Ska väl snart tvinga mig själv att städa, kan ju säga att det är inte de jag är bäst på, haha.
så vi får se hur det går.
Fast ändå ganska bra dag att städa på nu när värdet ser ut som de gör, igen.
typ mulet och skit, fyfan fram med solen!


Har typ inge bilder att lägga upp på bloggen, de suger.
men har liksom ingen kamera, och min mobil kamera suger.
och ja lovar jag ska köpa en ny kamera när jag får pengar, så bloggen blir lite roligare :)
Men ni får leva med utan så länge, och så får vi se hur de går med min nya design som snart kommer, hihi.

Nu ska jag väl börja städa lite, ååååååååååååååh ja vill INTE!
men men, de är ju ngt man måste göra så. . .

vi hörs senare, puss på er alla bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0