seriöst?

Har sett film och så nästan hela dagen, bara tagit de lugnt inte brytt sig i utseendet alls typ.
Har gått osminkad i flera dagar, knappt fixat håret alls, jag måste verkligen säga att det verkligen är skönt.
och sen så är de ju faktiskt bra för huden att inte ha smink jämt, så det är ju bra iaf.

Blir inte att vara uppe så sent ikv, måste lägga mig i tid, för jag ska upp ganska tidigt och göra mig i ordning
eftersom man ska på bröllop imon.
jag har inte fattat det själv än att pappa ska gifta sig. PAPPA?! nej seriöst kan inte fatta de. :-)
Vart chockad när fick veta, fick väl veta de igår typ.
så vad säger man? grattis till dom!

Så imon kommer de upp massa fina bilder på bloggen från bröllopet.

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0