saknar dansen.

De vart inte riktig som jag hade tänkt mig ikv, hann börja se lite på filmen sen kom typ netzell och sebb och ville att jag skulle komma och öppna så dom fick komma in, men de blev inte så.
Sen ringde ina och sa att jag skulle komma ut och öppna och då gjorde jag väl det då och då var typ alla där, så jag gick ut en stund och snacka med dom innan dom stack igen, de vart ingen lång stund alls.

Så när jag kom in igen då var de ju liksom kört med filmen, fattade ingenting vad som hade hänt elle nått så då var de ju ingen idé, så jag satt mig vid datorn ist och kolla lite på dans videon bara för att jag saknar dansen och längtar som fan tills den ska börja igen.

Så nu i september när dansen börjar igen då ska jag gå på två olika danser samtidigt, hade tänkt gå streetdance och streetjazz förut, men nu är jag mer sugen på streetdance och ragga.
& jag har bestämmt mig för att de får bli streetdance och ragga.

men nu ska jag stänga av datorn och gå och dejta kudden om jag ska orka upp imorgon.
men va sociala på sms innan jag somnar, mmh comviq ja.

En video jag hitta som på ragga.
för street vet ju dom flesta vad det är iaf? , hahah.






Kommentarer
Postat av: sofia

amen du.. då blire samma för oss typ ;) dt blir streetdance, streetjazz,ragga, kanske showjazz & profilen för mig :o hahah hur fansiken ska jag hinna? :p

2009-07-13 @ 10:03:17
URL: http://soofiao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0