peace and love 09!

De vart peace and love hela veckan, riktigt roligt och mysigt vare.
Fast jag var bara utanför i år, men nästa år då jävlas asso , då blir de p&l för mig oxå ! (a'
De blev att vara med linda, peh och sen en stund sabina, sanna på dagen, och sen på kvällarna på p&l var jag med betty, madde, sussi, sebb, jonna och lina osv.

bilder från peace&love / kvällen <3




lina, jonna, jag, maddä, betty, sebb <3



lina, jonna, jag, maddä, betty, sebb <3



maddä, jonna, linda, jag, nån kille som ville va med på kort ;-) och betty <3



jonna, jag, lina, betty, sussi <3



hahaha bara för att vi är snygga <3



gillar bilden a lot ! <3



hahaha <3



<3



så söta så <3

de va alla bilder från kvällen, och bilderna är från bettys kamera/blogg!
bettyjohansson.blogg.se <3 göre bara, följ hennes blogg! puss .
____________________________________________________________

bilder från peaceandlove / dagen <3



peh <3



lindii <3

'

lindii och peh <3



peh <3



peace and love dockorna <3



sanna <3



lindii <3



sabina och lindii <3



haha peh ;-)<3



sanna <3



peh och lindii <3





tack för en underbar vecka på peace and love, älskar er puss! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0