onsdags

jo nu kommer det här inlägget som skulle komma senare.
Jag var iaf med ina hela den dagen, elle inte hela, jag kanske kom hem till henne kl 4.
Vi skulle ut och cykla, men de var då kom den där cykelhistorien om punka.
Så ina skjutsade mig och jag henne ibland.
Vi skulle dra och ta kort med hennes systemkamera så vi drog väl och gjorde de ett tag.
Efter det så cykla vi tillbaka hem till henne för hon skulle äta, men sen gjorde hon inte de iaf för hon skulle göra de sen när hon kom hem nästa gång ist, för vi skulle ut och gå först.
För vi har bestämmt oss för att vi ska börja träna, typ gå ut och jogga och så.
så den här kvällen då gick vi ist ganska långt, vi gick hem till betty och dom var inte hemma.
Så då ringde vi dom och fråga vart dom var någonstans, dom sa att dom var hemma hos lindas mamma så
vi gick dit och var lite sociala med dom, riktigt kul vare och mysigt!
Dom satt och grillade marshmallows och äpplen, hihi sen tog vi lite kort innan jag och ina skulle dra hem igen.

puss på dagen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0