lördag 13.05

tja!

Vakna typ halv ett, är helt slut sen igår, var på coz med mickis, karin, olivia och ina på slutet.
Riktigt kul var det, dansade precis hela tiden typ, så just nu känns de som att att man inte har några ben/höfter/fötter kvar, haha. Och igår kväll när coz va slut så hade jag även tappa rösten lite, haha? ja ni hör ju hur de låter.. hade så jävla kul! :-D

Men för övrigt så sitter jag här och väntar på att natalie ska komma, hon är nog här snart så jag har typ precis klätt på mig. Orkar inte fixa mig idag så mkt, så jag satt bara upp håret i en boll och sminkar mig inte.
Senare kl 5 typ så ska jag va med mickis.

lite musik till inlägget, bara för att jag tycker låten är bra :-)



Al Azif vs Crossfire - Lady




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0