jag vill ha moppe

Var med mickis och gzon idag, vi åkte träffade några borta vid maserhallen en stund, kanske 1 timme?
Sen så drog vi hem till mickis och såg på the grudge 2. mmmh har sett den förut men den är fortfarande bra och läskig fast ändå inte för att man sett den förut, men iaf så skrek vi som fan, men ah... hahhah.

Påvägen från maserhallen och hem till mickis så åkte jag moppe med gzon (a)
faaaaaaaan va jag längtar tills jag får moppe, om jag får en?
men då måste jag ta moppekortet i september. För jag hinner att fylla år och kunna ta de innan oktober kommer isf..
För i oktober kommer väl den nya fucking sugiga lagen om att man måste vara 16 innan man får köra moppe?!

fast jag hinner nog ta moppekort ändå innan, hihi som tur är (a)
Och jag är mer sugen på en sån här crossmoppe än väspa men vi får se vad de blir .
ngn som har förslag på ett bra märke?





     snygg va? jag hjärta paint.



Kommentarer
Postat av: henke m;)

köp en crossmoppe en cpi ^^

2009-07-24 @ 11:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0