Hiss och diss!

Hiss!

Har fått några som frågat om jag kan hjälpa dom med att göra en design till deras blogg.
Blir glad när jag hör det, för jag tar de lite som en komplimang av min egna design?
För de är folk som jag känner och folk som jag inte har en aning om vilka dom är som har frågat och så.
De är ju kul på två sätt att få veta för då kanske man kan ta de som att dom personerna läser min blogg oxå?
nej jag vet inte, jag ska inte säga ngt så. men jag hoppas iaf på de (A) blir glad, hihi.

Diss!

Jag var in på lunarstorm, skulle gå in och kika lite, händer bara någon gång ibland.
Och jag blir så jävla störd på alla "lunarmelj" men får, lika så "gästboksinlägg"
men mest på lunarmejlen för där står mest, elle jag kan ge er några exempel.
Titta och läs på bilderna!






.................



...................


hur jävla sjukt och patetiskt är inte de här?
jag fattar mig verkligen inte på de, blir så jävla störd och äcklad!
vafan, hur jävla sjuk i huve kan man va? skaffa er ett liv ist, gör ngt åt er själva!
För...varför skulle jag vilja ta oskulden på en kille som är 21 år?
elle varför skulle jag vilja vika ut mig i cam?
nej ! , helt sjukt !

diss!


Kommentarer
Postat av: sofia.

jag är md om samma sak hela tiden, seriöst vad tror dom om en egentigen! ;O

2009-07-29 @ 22:39:32
URL: http://soofiao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0