hemma

tjaaa!

Nu är jag hemma igen och kan uppdatera på bloggen.
Har vart i nås ända sen i tisdags, det kändes skönt att komma från borlänge ett tag.
vet inte varför, men liksom bara komma bort ett tag och träffa andra man inte träffat på länge.
Det är svårt att förklara men de var skönt iaf.

Från tisdag till torsdag var jag hemma hos linda, sjukt roligt vi har haft.
Jag orkar inte berätta i detaljer vad vi gjort, men vi har väl umgåts och härjat runt typ, haha.
Och sen på torsdagen bytte jag bara ställe och var hemma hos sanna, tills idag söndag.
Vi hyrde film en kväll, umgicks och myste.

De har ju typ vart dansbandsveckan i Malung, så de var typ as mycket folk på bussen hem idag, de va lite drygt.
men men hade tur att marco underhållde mig iaf hela vägen hem.
Nu är jag trött, för dom första nätterna vart de inte mycket sova.
men de var de värt, haha!
tack för en underbar vecka hos er, älskar er! <3




den heliga posen, hahaha! - vet att ni gillar den.
vi var pigga och hade inget att göra så vi gick ut och gick, kl var väl typ 5 på morgonen?



Kommentarer
Postat av: HaXxarN^ aka dagisfröken

ja ahr lärt mej kommentera >:D

2009-07-20 @ 20:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0