Godmorgon!

Klockan är nu 10 i 12, och jag skulle egentligen vara uppe kl 10.
faaaaaan , försov mig en timme igår, och idag två timmar :-o
liksom skolan börjar snart, de är bara 26 dagar kvar, det är INTE mkt!
och då går man ju liksom upp typ klockan 6? elle nått, ja hur fan ska de gå?
känns som de blir en bra start på terminen, komma försent dom första dagarna? elle veckan? hmm... väldigt bra! not.

De är iaf sol ute idag, äntligen kommer värmen tillbaka! hoppas den håller i sig nu..
Aja nu sitter jag iaf och äter frulle, blir en snabb bara för jag måste göra mig i ordning!
jag ska va med mickis och gzon idag igen :-)

Nu ska jag gå och fixa mig, så vi hörs sen!




bara för att jag lyssna på den precis :-) hihhi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0