ge mig !


Kikade lite kläder på internet och jag hitta två par snygga adidas tröjor !
Den svarta vill jag mest ha för den den va snyggast, den va ju såklart dyrast.
Funderar på om jag kanske beställer den rosa, sen den svarta någon annan gång. men jag vill så gärna ha den svarta NU! ååh !

Men jag ska ju till stockholm och shoppa om typ 1 vecka och några dagar! :D
Så vi får se efteråt om jag ens köper någon av dem .
kanske hittar ngt annat i stockholm (A) , elle så blir jag helt enkelt pank när jag kommit hem från stockholm så jag inte ens har råd till ngt mer, haha.
men om jag har pengar kvar så kanske jag köper ngn av dom här , elle båda två. Vi får se !

puss! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0