fredag

Var med mickis idag, vi gjorde inget speciellt.
Cyklade runt lite överallt i borlänge, försökte få andra folk att träffa oss, men de blev aldrig att någon gjorde det..
Kunde inte vara med henne så länge, eftersom jag var tvungen att åka hem till halv 4 och hjälpa mamma tvätta.
Efter det drog jag och mamma till max och flöta i oss mat.
men de vart inte så gott efteråt, jag mådde illa som fan.
Så vi skyndade oss in på affären och handlade de vi skulle och sedan skyndade oss hem, elle iaf jag.
För ville bara lägga mig ner och vila, haha seriöst usch vad jag mådde illa...
men jag mår iaf bättre nu, men känns fortfarande som jag inte vill äta på max på länge, haha.

Fast nu ska jag iaf bara chilla vid datorn ett tag innan vi sätter i en annan film vi hyrde, elle film och film, mer en serie.
sammanlagt 6 st filmer i 1.
hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0