dc + coz + regn = ?

tja på er!

ojoj var det regnar :-o
det är typ översvämning i hela borlänge? de är fan läskigt..
dom har ju fått lov att ställa in as många matcher för att de inte går att spela pgv översvämningen..
hur ska det här sluta? :-o

har iaf vart på coz i två kvällar i rad nu med massa folk, sista dagen då fick vi stå med gummistövlar och paraply i cozkön innan vi kom in, hahahhahahaha ;-)
riktigt roligt har det vart iaf, och de är det speciellt på dalecarlia också tycker jag för då är det liksom inte samma gamla vanliga folk som är där utan de är massa andra som man inte ens vet vilka de är liksom ;-) , h3h3 .
har lite bilder vi tog innan vi drog till coz :-) puss



jag - cooozäääh <3



betty - cooozäääh <3



jag - cooozäääh <3



jag, betty - cooozäääh <3



jag - cooozäääh



betty - cooozäääh



jag - cooozäääh



cha cha (a'




tyvärr så hade jag bara kort på mig och betty innan coz "/
men jag lovar de kommer fler bilder på allihopa sen :-)
pusspuss!






btw så har jag haft den här låten på hjärnan i typ två dagar nu, lite smått irriterande,
hahaha ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0