cyklar och jag?

idag har jag bara tagit det lugnt, känner mig lite handikappad just nu när jag är utan cykel, IGEN!
känns som jag inte kan ta mig någonstans, och det sög juh!
Men den här gången vart iaf inte cykeln som blev stulen utan den här gången var det sofie som var klantig, som vanligt.
Jag cyklade hem till ina, parkerade cykeln utanför henne, gick in till henne i ungefär 10 min, sen skulle vi ut och cykla igen.
När jag kom ut var det punka på framdäcket, Ina sprang in och hämta pumpen.. elle pumparna! haha
vi stod där och pumpa hur länge som helst men ingenting hände. till slut gav vi upp.
Men då fråga inas granne och vi ville ha hjälp, då svara vi väl typ ja.
Hennes granne kom ut och skulle börja hjälpa oss, men de första hon gör är och dra ut ett häftstifft ut ur mitt däck.
HAHA!! asso hur lyckas man? de är ngt man inte gör bara, men de är oxå ngt som är sååå typiskt mig ..
gör jag inte punka på mina egna däck då gör jag de på mickis ist.
Vet inte riktigt vad man ska säga, jag bara skrattar ist jag! hahaha!
men som tur är så kommer stefan och fixar däcket åt mig imorgon! haha (a)
Jag hoppas iaf att jag får tbx min andra cykel snart. hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0