coz ikv?

tja!

Det regnar lite fortfarande, jag har precis vaknat och pratade med mickis nyss,
de blir nog coz ikv, hoppas jag (:
det vart ju inge igår, fan va sur jag är över de!
liksom sista gången jag kunde gå typ med betty och hennes systrar, men då skulle vi även vara med mickis och ina då, så de hade ju blivit kul.
men det blev ju inget av pga den fuckade översvämningen, för de blev vatten i våran källare så jag fick lov att hjälpa mamma packa om alla saker till nya kartonger för att allting hade typ blivit blött , surt.
Så jag hoppas de kan bli coz ikv med mickis, o kanske Olivia? de va inte säkert att hon skulle med.

för övrigt ska jag äta frulle sen duscha typ nu snart, sen bara sitta vi datorn och tare chill.
uppdaterar mer senare om hur de blev med coz och allt ;-)

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0