Americas best dance crew

Va sur jag blir!

tittade på americas best dance crew på MTV.
De va 4 grupper kvar vad jag vet iaf, hann inte se hela programet från början så jag tror de bara var dom här grupperna kvar: supreme soul, super cr3w, fannypack och boogie bots.

Fannypack och boogie bots, SUGER! , tkr jag iaf för om man gemför med supreme soul och supercr3w..
så, fanny pack, boogie bots och super cr3w gick vidare.
För super cr3w och supreme soul fick möta varandra, dom två bästa grupperna..är inte de sjukt?!

och amerikanska folket röstade ut supreme soul, och röstade så alla dom andra grupperna gick vidare istället för att både super cr2w och supreme soul skulle gå vidare, asså fyfan va sur ja blir!
fuck amerikanska folket som inte kan se skillnad på en as bra dansgrupp och en okej dansgrupp!!

aja bara för att supreme soul åkte ut så lägger jag ut en video på dom..
Först dansar dom i gruppen var för sig, sen på slutet tsm.




btw, ngn som vet vad sista låten heter i videon?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0