13:02

okej.. den där kvällen när jag skulle se seriefilmen blev inte som jag hade tänkt mig av olika anledningar..
Igår blogga jag iaf inte på hela dagen, förlåt för det.
Var på kupolen och shoppa lite, massor med rea nu och det är ju najs.
Fick två nya bh:ar av mamma, en rosa och en svart, hihi !
Sen när vi kom hem från kupolen så satt vi typ bara hemma och såg på seriefilmen hur länge som helst, .
så nu har vi en skiva kvar, och filmen ska liksom lämnas in idag så känner mig lite stressad,
väntar på att mamma ska sluta jobbet mågon gång så hon kan komma hem så vi kan fortsätta se klart filmen innan vi måste lämna tillbaka alla filmer!

aja, nu ska jag äta frulle, pusss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0