piercingar? (:

tja!

Sitter och kikar och funderar på navel piercing och läpp piercing.. Har vart sugen på att ta hål i läppen och ha en fin ring på sidan och sen en fin navelpiercing.. är jätte sugen, har vart i typ flera år, hahah.

Vissa säger typ att de är värsta emo att ha en läpp piercing?
.. varför de? asso även fast dom flesta "emos" oftast har piercing i läppen, typ snakebite eller en på sidan osv. men de betyder väl inte att man är emo för att man har en piercing i läppen? (: .. det tycker inte jag iaf.. jag tycker de är snyggt! .. och ska jag erkänna så tycker jag snakebite är snyggt på vissa oxå!

Sen är de lika med navelpiercing.. många säger att de typ är bara "fjortisar" som har de? man kan väl ha de utan att vara fjortis? man kanske tycker de är snyggt, och skaffar de.. men man behöver inte va fjortis för de (: .. elle hur?

aja, men iaf.. vet ngn vad de typ kostar att pierca navel? elle läppen? (:
undrar bara för att jag är sugen.. men de kommer väl antagligen ta ett elle två år till innan jag bestämmt mig..hahha!
nej jag skojja, men vi får se, har inte bestämmt mig än om jag ens ska ta, elle om de blir en utav dom ist för både och.
men vafaen, ångrar man sig elle om de inte blir bra så är de ju bara att ta ur?



vad säger ni, navel piercing?



? (:



Kommentarer
Postat av: evelina

400 kr för att pierca naveln :)

2009-08-30 @ 12:43:34
URL: http://eemartensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0