åsikt...

man kan inte vara på topp jämt...

Jag blir så sur på en del folk som verkligen tror att dom är ngt.
Kommenterar hur man är och hur man ser ut.
men liksom, vad fan vet dom egentligen om den personen dom kommenterar om?
Även om hon/han klär sig på ett visst sätt som dom själva tycker om och hur dom är, men kom igen.. dom är sig själva?
Dom kanske är helt underbara personer, jätte snälla osv även fast dom klär sig på sitt sätt och hur dom är och vad dom tycker om att göra osv, som dom själv tycker om?
Är inte de bara bra? att kunna våga stå upp för sig själv och visa vem man själv är?
Visst kan jag också har åsikter, kan tycka att vissa saker är överdrivet och så. men de är inget jag bryr mig om liksom, alla människor måste väl få vara som dom vill?
Men ändå så ska så många hålla på att kommentera en massa saker på andra..
Om dom säger att dom inte pallar med fjortisar t.ex... ja men? ge fan i kommentera den personen då? .. Jag tycker bara dom gör ju bara bort sig själva, visar hur svaga dom är egentligen..

Är det inte bättre att inte bry sig bara? bara låta andra få vara hur dom vill och se ut hur dom vill och tycka om vad dom vill, och sen bara gå efter hur man själv vill vara? Är inte de mkt bättre? Det tycker jag iaf..

Jag kan säga så här, jag tar inte åt mig om vad någon säger eller tycker om mig.
Jag är mig själv, och de är väl de som är bra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0