gymnasievalen



i flera dagar nu har jag tänkt på gymnasie valet, de är inte långt kvar tills man ska välja.
De är snart 1 september liksom, och hela höstterminen kommer jag va pluggis, för de är ju höstens sluts betyget man söker med, asso dom poängen.. och jag ska snart prata med vår syv på skolan och ta reda på hur många poäng och sånt de är på vissa linjer så man vet ungefär hur mycket man ska sattsa, hur mkt poäng man måste få ihop.
Jag har hittat 2-4 linjer som jag skulle kunna gå men vet inte hur många poäng som krävs för att komma in än.

Och valen är ju till jul, de är bara 4 månader dit, elle lite mindre t.om kanske?
uuuuhhhhhh ja gruvar mig fett mkt men försöker vara posetiv samtidigt !





Kommentarer
Postat av: sabina

det är ju egentligen vår terminens betyg som är viktigast så dom ska man satsa hårdast på !

2009-08-23 @ 13:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0