tillbaka till bloggvärlden, och nu menar jag de!

fan va dålig jag har vart på att blogga nu! .. känner mig hemsk :s
jag ska bättra mig, jag lovar !
men de har vart så mycket, känns liksom som jag inte haft tid att suttit vid datorn nånting.

iaf, förra veckan var det skolfoto, vi tänkte ha temat att tjejerna skulle ha randiga tröjor och killarna rutiga,
fast... det gick inte killarna med på, hade man förväntat sig något annat elle?
aja, kortet blev taget och jag fick en känsla efteråt att jag såg mongo ut, typ.
men men, finns inget man kan göra åt saken.
Skolkatalogen är iaf beställd, någon som vet ungefär när man får den? (:

annars så har iaf veckan vart galet bra, dansen har börjat, så de är ju fett najs :D
om man räknar bort pluggningen..

Igår var jag med mickis och ina, och en stund senare så var vi med jonte och marcus.
Efter så drog vi hem till ina, asso mickis och jag.
Vi slagga hos henne!

Sen på morgonen chilla vi bara, låg i sängen till typ 1?
sen var jag tvungen att dra hem och mickis med.
Jag skulle hem och plugga, har 4 läxor.. åååh jag orkar inte!
men jag måste, de är inte som i 7an-8an längre..
"skit i den där läxan, de gör inge liksom" nu är de sista året, betygen som gäller för att kunna komma in på den linje man vill sen.

och på måndag så ska vi ha något med vår syv, typ man ska "låtsas" välja fyra linjer o shit.
fattar inte så mycket men, jag har iaf 3-4 linjer jag funderat på innan, så jag "låtsas" väl välja dom då , haha?

och jag har massa att plugga, elle iaf försöka.. har matte, engelska, osv..
och jag är typ sämst på matte, fattar ingenting!
just nu håller vi på med procent och så, de är tur att man har bellah och frida på lektionera asso! haha (;

nu ska jag plugga och blogga, och läsa andras.
och jag lovar att bättra mig med bloggandet!

pusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0