Dissar och Hissar!

En tillfällig "sofie's Dissar och hissar" bild, ska göra iordning en annan sen när jag har en kamera. förlåt att de är mkt tjat om en kamera hit och dit men jag vill verkligen ha en och kunna göra min blogg roligare att läsa !
-



Dissar!

första dissen får gå till partille-johnny stilen !
Jag fattar inte hur man kan gå runt med 100 snoddar med olika färger på benen, asso det är så sjukt fult !
Dom flesta har ju de bara för att "alla" andra har så, och tror dom är ngt bättre för de.
men snälla? de är sjukt jävla fult, två-tre snoddar räcker och helst med ngn färg så snoddarna knappt syns, ok?!



INTE OKEJ!


Andra dissen får gå till att vädret..
hela sommarn har de vart dåligt väder, de va bara ngn vecka som de va sol och varmt,
men resten av sommaren då? vart har solen och sommaren varit?
och nu är ju liksom sommaren typ slut, hösten närmar sig och vi börjar skolan på måndag.
Diss på det med!

Det ända posetiva med det är att få träffa alla igen, har saknat jätte många!
Annars är ju allt bara suuug, för tänk vilken press man kommer få på sig att få ihop alla poängen så man kommer in på den linjen man vill sen efter 9.an.
För 8:an var ju mer en lek, man slarva med läxorna, sket i dom liksom.
men nu är de fan allvar, nu måste läxora göras för att få betygen man vill.
och sen gruvar jag mig för alla nationella prov, hur fan ska de gå? usch.....


tredje dissen
får gå till dom här tröjorna !



seriöst... alla har en sån typ?
så mkt blandade färger och så glansigt tyg, och dessutom är de inga färger som matchar med varandra.
men vi alla har olika åsikter, men jag tycker iaf inte om dom här tröjorna (:
men dom finns iaf på H&M för 249 :-



Hissar!

Första hissen är nog dagen jag var i stockholm , att äntligen få komma iväg.
Väntat hela sommaren på det, och mer hiss på alla kläder och grejjer jag köpt!
stockholm i mitt hjääääääärta <3
Har även pengar kvar som jag ska shoppa för här hemma, känns ju typ as skönt att få lite nya kläder nu innan skolan börjar, de tycker jag iaf :)

Andra hissen får gå till att dansen börjar snart !
och jag ska anmäla mig på mina två danser nu till veckan, åååh längtar som fan och är så jävla pepp för nästa termin så de är sjukt !



(tryck på bilden om du vill se den större)



nej nu förtillfället kommer jag inte på några fler dissar eller hissar, men skulle jag komma på ngt så kommer de väl upp på bloggen om ngn dag kanske?



puss på er alla b l o g g l ä s a r e !


Kommentarer
Postat av: Anonym

att ha så många snoddar sådär e fult och nt okej :O

occh man kan ha 2-3 st en färg som knappast syns elr matchande färger tkr jag .

2009-08-15 @ 19:33:53
URL: http://pickanoll.blogspot.com
Postat av: Sanna

bara för de ska jag tiiep börja md as många snoddar sofie ! (aa , HAHAHAHAHA puss

2009-08-15 @ 22:36:07
Postat av: sofia

vi gillar inte snoddar över hela benet, men jag måste säga att tröjaorna får H&M är as gryma jue haha, tänk att ha en sån där i st XL och dansa i ! raaawr ! me like!<3

2009-08-16 @ 12:26:09
URL: http://soofiao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0