underbar dag!

eftersom jag ligger lite efter med inlägg så tänkte jag att jag lägger upp lite inlägg och bilder under veckan nu.

ehm kommer inte ihåg vilken dag de var i veckan, men de var iaf onsdag elle torsdag de vet jag iaf.

De var vanlig skola hela dagen, men efter skolan drog jag hem i typ 15-20 minuter innan jag skulle gå ut till bussen och åka hem till betty och möta upp henne, för vi skulle dra till liljekvista parken (stavning?) och möta upp johan och marcus.
Dom skulle käka på ett pizzeria som finns där, men när vi var framme hos dom hade dom typ ätit upp.
Och sen kom timmy och rasmus och va social med oss.

riktigt underbar dag faktiskt! .. några timmar senare drog timmy och rasmus, så de vart jag, johan, betty och marcus kvar.
Vi satt och hade de chill, och jag hade johans tröja, hiihihih.
Sen gick vi vidare till den där nya lekparken som finns i lijekvista parken, vi satt på en slags snurrgunga som typ jag ,betty marcus osv satt på medans johan elle ngn hade på fart.. fyfan mådde illa hur länge som helst efter, dessutom så gick de så fort så man höll på att ramla av, betty ramla till och med av.

Fast sen satt jag och betty oss i en slags hängmatta och pratade och så kommer marcus och har på fart så man ligger där i typ 90 grader.. fanns typ ingenting att hålla i sig i, jag ramla av och slog i ryggen och bakhuve och fick en jävla huvevärk ett tag och så slogs tänderna ihop, sådär så de känns som att tänderna ska gå sönder, haha.
men de gick bra iaf, johan undersökte mig om jag hade hjärnskakning elle ngt, men haha nejnej så illa vare inte.
men sen vare inge mer med de mer än att marcus hade dåligt samvete typ, stackarn !

Sen skulle betty hem så vi gick med henne hem till henne och så kom johans pappa och hämta han oxå så de vart jag och marcus kvar, vi drog till mjälga skolan och snacka bara, men ingen lång stund, för jag skulle också hem ett tag efter, så de vart en lång promenad för mig, för jag gick hem.. GICK!! haha fett långt och fett drygt, som tur va så va marco social med mig i telefon!

Underbar dag med dom bästa! (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0