sug.

första veckan, mycket plugg :-S
satt i kiosken med erik i onsdags så jag ligger efter i en bok som alla i klassen ska läsa.
måste läsa klart till sidan 63 tills imon, och jag hatar att läsa. de är drygaste, jobbigaste och tråkigaste som finns.
men men, de måste göras.

Sen ska man läsa någon sida i biologi boken.
matte läxa, vi räknar procent just nu. fyfan jag är typ as dålig på matte..
och sen har jag några andra papper om slöjden som ska skrivas i.
Vi håller på med någon "beställning" elle ngt.
Som att äga ett eget företag och så ska man göra en beställning åt någon annan, så man får typ göra vad man vill.
och jag vet redan vad jag ska göra , men de får ni veta någon annan gång ;)

Så idag blire att duscha, och sen plugg och tare lugnt.
för imon är de skola igen och upp tidigt.




usch...


puss alla bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0