rubrik. . .

tjatja!

allt bra med er? med mig är det fett bra.
vaknade typ halv 12 gick upp och gjorde mig iordning och sen försöka få tag på marcus.
Solen har varit framme både igår och idag fast ändå känner man den här höstluften, blir kyligt på kvällarna och mörkt tidigt.
vart har sommaren varit?

Händer iaf inte mkt idag, ska till pappa lite senare, vetinte när jag kommer hem.
men jag finns på mobilen om ni vill nge.



jag bjuder på bilden, ska försöka ta lite fler bilder med min värdelösa kamera
så bloggen blir lite roligare ändå, men så länge tills jag köpt en ny kamera får ni leva med dåliga bilder och mest svartvita. För färg bilder blir inge bra alls!

DAGENS OUTFIT

Svart kofta / Gina tricot
Vitt långt linne / Vera moda
Korta jeans shorts / klippt själv
armband / vetinte, fick när jag fyllde år


Vi hörs senare, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0