rekord!

Sitter här, kollade nyss på borlänge kommuns hemsida för att kolla om dom hade lagt upp hur schemat skulle se ut under veckorna nu i skolan. men de vart ngt knas när jag skulle kolla så jag sket i de och kollar imon ist.
Ska iaf snart käka. eh? lite sent men har inte käka ngt på as länge.
Så de blir de och sen sitta framför tv:en medans man flööööööötar sig.

Var iaf nyligen in på statistiken och kollade hur mkt besökare jag hade, och jag kan ju berätta att de vart faktiskt rekord idag och jag vart jättglad, så tack alla och alla nya bloggläsare! ♥

men ja från de ena till de andra så har jag iaf hjälpt ngn olivia med sin bloggdesign idag, inte riktigt klar.
men ska fortsätta med den imon hade jag tänkt, om jag hinner, vi får se!

nej nu ska jag gå för nu har datorn vart på hel dagen! haha inte bra...
Så nu ska jag  värma på maten och hoppas på att de finns ngt att se på tv:en och att ni alla är sociala på sms! men jag uppdaterar mer imon, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0