morgon dusch?

Jag fick lov att duscha i morse, och jag måste erkänna att jag seriöst hatar att morgon duscha!
de är de drygaste som finns! .. man kommer upp och har alldeles precis vaknat, de känns liksom som man bara vill ligga kvar i sängen och vila ögonen ett tag till under de varma täcket.
För när man duschat klart då blir de så jävla kallt , usch! .. kallare än vanligt juh.. för om man duschar på dagen då är det inte lika kallt och gå ur duschen eftersom kroppen är van med temperaturen som är innan man går in i duschen.
men om man duschar på morgonen då blir de ju mycket kallare eftersom kroppen är van med värmen under täcket..
Och sen blir man så stressad efteråt och känns som man inte ska hinna till skolan börjar, man känner att nu måste man skynda sig att blåsa håret (som dock tar hundra år att få tort!), platta håret, i med löshåret, sminka sig osv.
men det finns många som älskar att duscha på morgonen, men jag seriöst hatar det, haha! .. ja som sagt, alla har olika åsikter, och det är ju bra! :)



Jag hann till skolan iaf, men de va precis på minuten.
Gick till aulan för alla skulle samlas där, vår syv skulle prata med oss om gymnasieval och sånt.
Det var mycket information att ta in som var bra, fast mycket visste jag redan!
jag har ju redan ett mål och så, och de känns ju skönt (:
fast vet inte riktigt än på vilken skola jag ska gå den linje jag vill, för den finns på flera st! .. så vi får se.

Resten av dagen har vart lugn, inga riktigt lektioner.
Fast vi hade "lektioner" med våran mentor, men vi pratade bara om hur man ska betee sig och betyg och ja snack om en påbörjad på första terminen i 9an liksom!

och så fick vi se hur vår schema såg ut under dom här två terminerna i nian.
kan säga att de seriöst är sveriges sugigaste schema! .. har aldrig haft ett sånt dåligt.. de sög verkligen.

schemat:



SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUG!!!!!!!!!!!!!!!!!

slut-tider!

måndag: 15.30
tisdag: 15.00
onsdag: 16.00
torsdag: 14.10
Fredag: 13.30 och till hösten 14.10!
och inte en ända sovmorgon :(

men på varje lektion vi har så ska va dela med 9B!
så de blir typ 30 elever på varje lektion.. lite jobbigt faktiskt.
men allt beror ju på den här ekonomiska krisen, dom är typ snåla med pengarna, så dom drar in på allt och sparar.

den ända lektionen vi har med bara klassen är typ, musik, teknik och svenska?
OCH JAG VILL INTE HA TEKNIK!!!!!!!!!!!!
ja suger... fattar ingenting, seriöst.

men men, that's life !
och btw så har vi fått 3 nya tjejer i klassen.


Kommentarer
Postat av: marcus

ja de sög ju=)

2009-08-20 @ 23:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0