hemma

Hemma igen, är ganska trött så jag ska väl ta de lugnt nu trorjah.
Det skulle ju bli byfest igår, men de blev inge av ändå så de blev och sitta hemma hos syrran och spela lite spel och mysa och så.
jag vann på både fia med knuff och chicago (A) , stavning?
De blev iaf inga bilder från igår heller, är så trött på min mobilkamera.
För de första så blir bilderna jätte dåliga, så dåligt kvalité och så.. sen om man ska spela in typ ett videoinlägg då låter rösten helt cp mot vad den gör irl.. men de brukar ju bli så att rösten inte är sig lik när man spelar in.. men min kamera gör så de låter extremt olikt, nej nej usch.. ge mig en ny kamera ist !
Funderar på att önska mig en kamera när jag fyller år, för jag fyller ju faktiskt år om typ 1 månad och 10 dagar, hihi.

nej nu ska jag läsa andras bloggar och kanske själv blogga lite mer senare.
puss så länge ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0