dansen!

Dansen börjar snart, inte långt kvar nu och jag är pepp som fan !
Den 27 augusti börjar den, och jag ska snart anmäla mig på danserna jag ska gå.
Såhär ser schemat ut:



Måndag: Streetdance, nivå 2 elle nivå 3, vet inte än vilken av dom de blir.
Ska prova på nivå 3 på "prova på gången" innan jag bestämmer mig.
Så vi får se vilken av nivåerna de blir!

Torsdag: Ragga nivå 1-2
Den är helt säker att jag ska börja på, ska anmäla mig snart.

Fyfan va kul de ska bli, har längtat som fan efter både dansen och alla
som dansar i gruppen!

dans ♥ mig



Random video.



Kommentarer
Postat av: sofia

är anmäld till nivå 2 streetdance & raggan ;D dt kmr bli suveränt!<3

2009-08-09 @ 21:51:48
URL: http://soofiao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0