dålig uppdatering!

ojoj nu vare någon dag sen jag blogga, förlåt för det. Men jag har inte haft tid att sitta vid datorn :-o
Jag var med linda hela dagen i tisdags, vi var väl lite överallt i borlänge.
Sen skulle hon åka hem med halv 9 tåget, men då vart tåget typ inställt så hon kom inte hem, så hon sov hos mig, hihi :-D
Vi cyklade till ica maxi och köpte massa godis, chips och dricka som vi skulle ha och mysa med under natten till onsdag.
riktigt mysigt var det!

Dagen efter vakna vi ganska sent, gjorde oss i ordning sedan cyklade till stan/kupolen och var där.
Sen när vi drog till resecentrum vid 8 tiden, då mötte vi sanna och maja och lite senare emma och lina,
så vi var med dom ett tag, sen skulle emma och linda med tåget och dra hem :-(
Tack för två underbara dagar , har vart riktigt mysigt och roligt !<3

Sen vart de inte mkt mer än att dra hem för mig oxå.
och btw så har jag har blivit biten av ngt på handen så min hand har svullnat upp som en jävla boxningshandske..
det gör ont och kliar som fan, håller typ på att bli galen !
Så här går jag runt med bandage på handen, jättekul ! nööööt..
sen har jag blivit biten UNDER foten oxå ...

nejmen nu ska jag inte klaga mer :-)
ska snart va med sanna och lina, vetinte vad vi hittar på.
Senare får vi se om jag ska sova med mickis och ina på sturrräään , höhö.
men vi hörs senare, hare bra !
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0