aj!

Vaknade sent idag, gick upp och åt lite frukost.
idag blir de typ storstädning och tvätta och massa, fett drygt.
men men, de är ju iaf något som måste göras.
vet inte om jag orkar fixa mig, om man ändå ska vara hemma så blir de nog osminkat och myskläder..
Ohshit va de börja regna nu, ser ut som en åskskur nästan, fan hoppas de inte blir åska!! :-o

btw, imorse upptäckte jag att jag har fått en muskelknut i axeln, trorjah.
Den är iaf hård som sten och typ de gör as ont om man bara petar på den lite löst. ser inte fram emot att trycka ut den kan ja säga... :-(

men min svullnad på handen har iaf gått ner, wiie ! haha .
Nu ska jag iaf läsa andras bloggar och vänta på att mamma prata klart i tele.
Jag uppdaterar mer lite senare då och då, puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0