1 dagen

tja, vart tog sommarlovet vägen?!

Första dagen i skolan idag dåe, kan inte fatta att sommarlovet redan är slut!
men men, that's life !

Vi börja 9 iaf, så de vart ju en liten sovmorgon med en väldigt kort dag, för vi slutade väl typ halv 12-12 ungefär.
Riktigt skönt! men imon blir de typ vanlig "skoltid" vi börjar kl 8.. och vissa andra klasser KL 9?! orättvist..
men typ de var bara a,b,c som börja 8 och resten 9 elle ngt, fyfan dålig stil ;)
aja, men vi slutar ju ungefär kl 1 ändå, så man ska ju inte klaga :)

Efter skolan drog jag hem en stund innan jag skulle sätta mig på bussen och dra in mot stan, hade ett ärende att göra.
Sen smsa kelly mig och fråga om jag ville vara med henne, sanna, sandra, emma och roger på kupolen/donken.
Så de blev väl att vara med dom ett tag, men inge länge, skulle hem till kl 5.
Vi gick väl runt på kupolen och typ bara hängde där, haha som vanligt? eller? haha nerå ;)

Sen börja kl närma sig kvart i 5 typ så jag drog vidare hem.. och mamma berättade vart hon vart idag.
Hon hade vart och shoppat på typ rean, de är ju as mkt rea överallt nu!
men iaf dit hon hade varit och då kunde ju inte jag motstå att åka och kolla vad dom hade, hihi.
och jag köpte faktiskt två nya plagg!
Så om ni är nyfikna och veta vad de var så kommer de i nästa inlägg för nu langar jag dagens outfit!

Outfit:



färg



Blåa jeans, stretch / Cubus
? kr

Vitt linne / Vera moda
150 :-

Mörkblå och vit randig tröja / Cubus
199 :-

Svart skinnjacka / ?
500-1000? :-

(var dock lite osäker på priserna den här gången!)

Kommentarer
Postat av: sofia

rikitgt snygg tröja ;-) btw såg er ;)<3

2009-08-17 @ 21:38:28
URL: http://soofiao.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0